Tijd om te vertrekken - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Luuk Wanrooij - WaarBenJij.nu Tijd om te vertrekken - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Luuk Wanrooij - WaarBenJij.nu

Tijd om te vertrekken

Door: ik

Blijf op de hoogte en volg Luuk

07 Augustus 2013 | Nederland, Schiphol

Morgen is het dan zover.. Ik weet het dan al maanden maar nu gaat het dan ook eindelijk gebeuren. Ik heb me in december opgegeven voor dit programma. Een exchange naar de USA. Na een aantal weken denken heb ik besloten te gaan. Waarom ook niet? Dat was het argument. Het was toen maar wachten op een plaatsing. Meestal krijg je deze pas ergens in april-mei, maar toen ik ergens in januari had ik ineens mijn plaatsing al.. Arkansas? waar ligt dat dan? ( dat vragen de meeste die ik het vertel zich ook af). Een staat in het zuiden in de buurt van Texas, Louisianna en Oklahoma. Het plaatsje waar ik heen ga heet: Lead Hill. Het plaatsje heeft maar 290 inwoners dus ik denk dat ik aan het eind van het jaar 290 nieuwe vrienden heb! Mijn gast ouders heten Cora en Jerry. Super super lieve mensen. Ik ben heel blij dat ik bij hun terecht kan.

Nou... vrijdag laatste keer Bottles, zaterdag laatste keer stad, gister het mini-afscheidsfeestje, vandaag de laatste keer naar het bankje. Afscheid is moeilijker dan het lijkt. Al die aardige mensen die je hier moet achterlaten... Maar ik ga ook een super jaar tegemoet.

Morgen is het al zover eerst 3 dagen naar NY vervolgens via Atlanta naar Springfield, spannend! maar heel erg leuk. Ik heb er zin in! I can't wait.

Luuk



  • 07 Augustus 2013 - 04:36

    CORA TAYLOR:

    Can't wait for our visitor... I didn't understand all that was written, but I will be interested to see what happens later.. Love

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Arkansas

Ik ga 10 maanden op exchange naar Arkansas.

Recente Reisverslagen:

24 Februari 2014

superbowl

14 Januari 2014

Eindelijk weer naar school

12 December 2013

Noodweer en Feestdagen

11 Oktober 2013

YeeYee

30 Augustus 2013

Murica
Luuk

Hallo, Ik ben luuk en ik ga 10 maanden op exchange naar Lead Hill Arkansas USA.

Actief sinds 06 Aug. 2013
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 4698

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2013 - 06 Juni 2014

Arkansas

Landen bezocht: