Tijd om te vertrekken - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Luuk Wanrooij - WaarBenJij.nu Tijd om te vertrekken - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Luuk Wanrooij - WaarBenJij.nu

Tijd om te vertrekken

Door: ik

Blijf op de hoogte en volg Luuk

07 Augustus 2013 | Nederland, Schiphol

Morgen is het dan zover.. Ik weet het dan al maanden maar nu gaat het dan ook eindelijk gebeuren. Ik heb me in december opgegeven voor dit programma. Een exchange naar de USA. Na een aantal weken denken heb ik besloten te gaan. Waarom ook niet? Dat was het argument. Het was toen maar wachten op een plaatsing. Meestal krijg je deze pas ergens in april-mei, maar toen ik ergens in januari had ik ineens mijn plaatsing al.. Arkansas? waar ligt dat dan? ( dat vragen de meeste die ik het vertel zich ook af). Een staat in het zuiden in de buurt van Texas, Louisianna en Oklahoma. Het plaatsje waar ik heen ga heet: Lead Hill. Het plaatsje heeft maar 290 inwoners dus ik denk dat ik aan het eind van het jaar 290 nieuwe vrienden heb! Mijn gast ouders heten Cora en Jerry. Super super lieve mensen. Ik ben heel blij dat ik bij hun terecht kan.

Nou... vrijdag laatste keer Bottles, zaterdag laatste keer stad, gister het mini-afscheidsfeestje, vandaag de laatste keer naar het bankje. Afscheid is moeilijker dan het lijkt. Al die aardige mensen die je hier moet achterlaten... Maar ik ga ook een super jaar tegemoet.

Morgen is het al zover eerst 3 dagen naar NY vervolgens via Atlanta naar Springfield, spannend! maar heel erg leuk. Ik heb er zin in! I can't wait.

Luuk

• 07 Augustus 2013 - 04:36

CORA TAYLOR:

Can't wait for our visitor... I didn't understand all that was written, but I will be interested to see what happens later.. Love