Boot camp - Reisverslag uit Lead Hill, Verenigde Staten van Luuk Wanrooij - WaarBenJij.nu Boot camp - Reisverslag uit Lead Hill, Verenigde Staten van Luuk Wanrooij - WaarBenJij.nu

Boot camp

Door: Luuk

Blijf op de hoogte en volg Luuk

13 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Lead Hill

Hallo daar,

Gister ben ik dan eindelijk aangekomen in Lead Hill. Na 4 leuke dagen in New York waar ik een aantal leuke nieuwe mensen ontmoet, de Dutchies.. We hebben alles gezien Wall streey, Top of the rock, Liberty Island, Times Square en nog veel meer. Ik heb me geen moment verveeld!

Maar na 4 dagen moest ik weer afscheid nemen van de Dutchies. In een korte tijd toch zeker wel goede vrienden geworden. Maar het was tijd om m'n gast gezin toch te ontmoeten. We hadden op LGA Ariport, NY net voordat we moesten boarden te horen gekregen dat we 1 uur en 10 minuten vertraging hadden. Dat betekende dat we moesten rennen om onze connecting flight naar Springfield te halen waar mijn gastgezin me op stond te wachten. Maar we hadden het net optijd gered en ik kwam optijd aan in Springfield! Waar mijn gezin me met open armen ontving. Ze zijn super aardig. En Arkansas is mooier dan verwacht. We zijn meteen uit eten geweest en heb al bijna iedereen van de famillie ontmoet! Het is echt super hier. Het huis is niet super groot maar wel heel gezellig! En over mijn kamer is niets te klagen. Een super eerste dag gehad!

Vandaag heb ik nog een tour door de regio gehad. We zijn bij Tina mijn zus langs geweest en naar Harrison d(de wall mart) om n nieuwe telefoon te halen. En toen net heb ik boot camp gehad, en het was zwaar! het is weer even wennen maar heel leuk.

Ik ben benieuwd naar de komende dagen... Nog 3x boot camp!