Boot camp - Reisverslag uit Lead Hill, Verenigde Staten van Luuk Wanrooij - WaarBenJij.nu Boot camp - Reisverslag uit Lead Hill, Verenigde Staten van Luuk Wanrooij - WaarBenJij.nu

Boot camp

Door: Luuk

Blijf op de hoogte en volg Luuk

13 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Lead Hill

Hallo daar,

Gister ben ik dan eindelijk aangekomen in Lead Hill. Na 4 leuke dagen in New York waar ik een aantal leuke nieuwe mensen ontmoet, de Dutchies.. We hebben alles gezien Wall streey, Top of the rock, Liberty Island, Times Square en nog veel meer. Ik heb me geen moment verveeld!

Maar na 4 dagen moest ik weer afscheid nemen van de Dutchies. In een korte tijd toch zeker wel goede vrienden geworden. Maar het was tijd om m'n gast gezin toch te ontmoeten. We hadden op LGA Ariport, NY net voordat we moesten boarden te horen gekregen dat we 1 uur en 10 minuten vertraging hadden. Dat betekende dat we moesten rennen om onze connecting flight naar Springfield te halen waar mijn gastgezin me op stond te wachten. Maar we hadden het net optijd gered en ik kwam optijd aan in Springfield! Waar mijn gezin me met open armen ontving. Ze zijn super aardig. En Arkansas is mooier dan verwacht. We zijn meteen uit eten geweest en heb al bijna iedereen van de famillie ontmoet! Het is echt super hier. Het huis is niet super groot maar wel heel gezellig! En over mijn kamer is niets te klagen. Een super eerste dag gehad!

Vandaag heb ik nog een tour door de regio gehad. We zijn bij Tina mijn zus langs geweest en naar Harrison d(de wall mart) om n nieuwe telefoon te halen. En toen net heb ik boot camp gehad, en het was zwaar! het is weer even wennen maar heel leuk.

Ik ben benieuwd naar de komende dagen... Nog 3x boot camp!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Lead Hill

Arkansas

Ik ga 10 maanden op exchange naar Arkansas.

Recente Reisverslagen:

24 Februari 2014

superbowl

14 Januari 2014

Eindelijk weer naar school

12 December 2013

Noodweer en Feestdagen

11 Oktober 2013

YeeYee

30 Augustus 2013

Murica
Luuk

Hallo, Ik ben luuk en ik ga 10 maanden op exchange naar Lead Hill Arkansas USA.

Actief sinds 06 Aug. 2013
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 4702

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2013 - 06 Juni 2014

Arkansas

Landen bezocht: