superbowl - Reisverslag uit Lead Hill, Verenigde Staten van Luuk Wanrooij - WaarBenJij.nu superbowl - Reisverslag uit Lead Hill, Verenigde Staten van Luuk Wanrooij - WaarBenJij.nu

superbowl

Door: luuk

Blijf op de hoogte en volg Luuk

24 Februari 2014 | Verenigde Staten, Lead Hill

Hallo allemaal,

De laatste paar weken is er niet veel gebeurd. Het word allemaal gewoontjes hier. Je hebt een ritme en dagelijkse dingen die je doet. En omdat het winter is blijven veel mensen meer binnen. Maar gellulig is de winter bijna voorbij.

Maar een tijdje geleden, begin februari, was de superbowl. De belangrijkste amerikaans football wedstrijd. Degene die dat wint wint de comletitie. De amerikanen maken er een hele feestdag van. Iedereen kijkt het samen en brengt lekker eten mee. Dus het is als een soort feest. En voor de wedstrijd zijn er allemaal voorprogrammas net zoals de puppybowl en de kittenbowl. Waar jaa.. Kitten en puppies american football spelen... Wel grappig. Maar toen waren wij buiten met alle andere zelf football aan het doen in de sneeuw. Toen de wedstrijd begon kiest iedereen een kant. The seatle seahawks tegen de broncos. Ik koos de seahawks en de seahawks wonnen. Mooi haha want de broncos moesten winnen. Maar niemand kijkt echt aandachtig. Het gaat meer om de reclames tussendoor. Het zijn de grappigste en beste reclames. 1 minuut tijdens de superbowl kost 4 miljoen. Maar overal een hele leuke dag!

En zaterdag ben ik jarig. Ben benieuwd hoe dat zal gaan in amerika!

En we hebben een nieuwe boot. Sinds er iemand van de highway op ons perk was gecrashed en de andere boat kapot had gemaakt. Dus in de zomer heel de dag op het.meer!!

En dat is wat er allemaal is gebeurd.

Luuk

• 25 Februari 2014 - 00:30

Joyce:

Volgens mij hou jij het nog wel effe vol daar. Geniet ervan en liefs uit Tilburg!

• 25 Februari 2014 - 07:28

Ton Van Wanrooij:

Goedemorgen Luuk,
    we zijn weer bij! Maak er nog een leuke tijd van en geniet ervan.
    Fijne verjaardag zaterdag 18 jaar!!
    Pa

• 25 Februari 2014 - 20:16

Carla:

Wat leuk dat we weer van je horen.maak er nog een leuke tijd van.geniet er maar lekker van.want voor dat je het weet.zie je de buurtjes weer.alvast gefeliciteerd met je verjaardag van ons allemaal.groetjes van de kustertjes.